Snart är jullovet slut...

Sitter här proppmätt med ett glas vin. Ja, jag har faktiskt min sista lediga dag imorgon och tänkte "suga på karamellen " med ett glas rött. Vi har haft besök här i eftermiddags så det blev sen middag ikväll. Jag hade planerat bakadpotatis till kvällsmat och var så sugen på det, och det tar ju sin lilla tid i ugnen. Men nu ligger den iallafall och jäser i magen. ;)

Barnen har vi faktiskt lyckats få i säng, vi måste försöka vända på dygnsrytmen, det värsta blir att få upp dem imorgonbitti, eller rättare sagt det värsta är att jag måste masa mig upp för att väcka dem, så att de kan somna tidigt imorgon kväll eftersom det är skola och dagis på Torsdag;).

Jag har lite ångest över att jullovet är över, samtidigt som jag vill att det ska bli Lördag så att vi kan hämta vår hund.
Om jag inte minns helt fel så är det veterinär besiktning imorgon. Hoppas, hoppas att allt är bra nu. Tänk vad tiden går fort på Lördag ska vi hämta hem honom:).


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch ja, imorgon ska man tillbaka till jobbet. Man har ju hunnit bli bekväm och börjat vänja sig vid sovmorgnar och slappedagar. Hade kunnat tänka mig två veckor till - minst! :)



Tänk att det är dags för valpen att komma hem på lördag! Hörde av Ellen vad han skulle heta :) Det var ju det namnet vi pratade om när vi tog vår hundrunda sist :)



Kram

2009-01-06 @ 22:19:01
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0