BOZZE

Hej
satte mig just ner för en stunds vila. Har städat ut julen, nu är det bara adventsstakarna och stjärnorna kvar i fönstren men de får vara kvar lite till, det blir ju så mörkt och trist utan dem. Idag är det riktigt härligt väder ute. Snö och strålande sol från en blå himmel=). Barnen blev så glada imorse när de såg det och gick ut direkt efter frukosten och lekte.
Imorgon drar allvaret och vardagen igång igen. Ikväll måste jag försöka lägga mig i tid så att jag orkar upp dock tänkte jag titta på Grammisgalan på tv.
Jag tror att denna ledighet har varit välbehövlig och det känns som att jag har fått lite ny energi, hoppas att det håller i sig. =)
 

Jag har varit i kontakt med uppfödaren idag och det var tydligen imorgon som valparna skulle till veterinären, inte idag som jag hade fått för mig. För varje gång jag pratar med uppfödaren känns vårt val av uppfödare så rätt. Han är verkligen insatt och engagerad och gör allt han kan för valparna. Han sa att om vi har några funderingar eller behöver hjälp med något är det bara att höra av oss och det känns ju tryggt att veta.

Nu är iallafall allt klart för att ta emot Bozze, som blir hans tilltalsnamn. Utalas som Bosse, men vi har valt att skriva med Z.

Nu ska jag stryka några gardiner och sätta på lite kaffe. Vi hörs kanske lite senare?


Har förresten hört att någon/några inte kommit in på bloggen är det fortfarande strul för er?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar namnet - men det vet du ju redan ;)

2009-01-07 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0