GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR!


Idag vaknade hela familjen vid halv elva!  Så sent har vi nog inte gått upp sedan barnen föddes. Men eftersom flickorna höll sig vakna till ca 01.30 inatt så är det kanske inte så konstigt att de var trötta. T brukar vanligtvis vara trött vid 19-tiden. Nu är kl 20.30 och hon är fortfarande vaken. Hon har nog vänt på dygnet.... även jag. Det känns som att jag inte har hunnit göra något idag. Var ute på en långpromenad med Pernilla och hennes hund sedan var jag på Maxi och handlade, mycket mer har jag inte gjort. Klockan var ju som sagt nästan halv elva innan vi steg upp. USCH! Nya tag imorgon.

Nyårsaftonen var iallafall jättetrevlig. Vi var hemma hos min kusin med familj och där var även några andra vänner till oss. Det blev 3 rätters middag och god dryck till det. Även om jag fick hålla mig till det alkoholfria ,då jag fick "äran" att vara chauför.;-)

E, vår äldsta dotter har vi knappt sett röken av idag, hon har varit hemma hos sin kompis Ellen hela dagen och ska sova över där inatt oxå. Imorgon hämtar vi upp henne för att skjutsa henne och lillasyster T till mormor och morfar, där de ska vara medans jag och R åker till Ikea. Vi skall äntligen få tummarna loss och skaffa garderober till vårt nya sovrum:-).
Bäst att fixa allt sånt innan vi får hem vår lille valp (som vi ännu inte har något tilltalsnamn på). Tips emotages...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0