Hjärtat i halsgropen

Shit! Höll på att sätta hjärtat i halsgropen precis.
Uppfödaren ringde för ca en kvart sedan (21.45). Blev livrädd att något hade hänt. Att vi inte skulle få vår valp.Men han hade suttit med papper och hade kommit på att han hade sagt fel stamtavlenamn till oss. Puh, drog en lättnande suck. Vad han heter i stamtavlan spelar ju inte så stor roll. Bara det är samma hund, och det var det. Tre utav hanarna är ju så lika.

Han undrade om vi kunde komma en halvtimme tidigare oxå. KLART VI KAN! =)

Jag som hade lite frågor jag skulle ställt när jag ändå hade honom i luren, inget viktigt men jag blev helt ställd när han ringde.......

( Nu när jag tittar på de individuella bilderna med namn på hemsidan inser även jag att det stämmer bättre, även om de är sååå lika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0