Garderobsrensning

Idag har jag/ vi rensat bland våra kläder och flyttat över till det nya klädskåpet och byrån. Passade även på att städa klädkammaren under trappan. Så skönt att ha det gjort. =). Imorgon tror jag att jag kanske fortsätter med barnens garderober. Om inget roligare dyker upp;).
Tänkte åka och hälsa på min mormor oxå någon dag (barnens gamlemormor) hon är 89år, fyller 90år i sommar. Hon har varit lite krasslig på sista tiden, så jag vill verligen passa på att hälsa på, så länge hon finns hos oss. Jag tror att jag ska ta och baka något och ta med till fikan. Känns sådär att komma med köpekakor till mormor, som alltid bullat upp med  minst 7 sorters kakor......;)

Idag är det Lördag alltså bara en vecka till vi hämtar "lilleman" som förövrigt  har fått ett namn nu ......men det håller jag hemligt, ännu så länge.....;).


Klädskåpet + byrån som vi köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0