Kulturhus och städning

Villken härlig höstdag! Det är sånna här dagar jag önskar (extra mycket) att vi hade hund. Idag hade vi nog varit i skogen med en termos chokladmjölk och några smarriga mackor eller kanske hade vi grillat korv? Det går ju iof att göra utan hund oxå. Men jag ska berätta en hemlis, jag gillar inte att gå i skogen som ensam vuxen. Jag vet inte, kanske jag har sett för många skräckfilmer eller något ;)
Med Enzo var jag aldrig rädd, han hade skyddat mig och gjort allt för mig det är jag 100% säker på. Finaste Enzo, vad jag saknar honom. Det gör vi alla.
Nuförtiden får jag flörta med hundvänner för att få komma ut i skogen, om inte R är ledig förstås och följer med oss, för han gillar oxå att gå i skogen.        
 

Jag hoppas på en ny vovve efter årsskiftet om jag nu inte är allergisk (hemska tanke). Imorgon ska jag iallafall bort på vårdcentralen och ta blodprov. Håll tummarna för mig! Imorgon är det även dax för barnen att gå till frisören. Det behövs verkligen.

Idag har vi  återigen varit på kulturhuset, dvs Barbacka, jag hade ju lovat barnen att vi skulle åka dit igen så att de kunde  pyssla för det hann vi ju inte i Måndags. Det blev  lite lättlunch där idag oxå. De har ju ganska vettiga priser där. Sedan har vi varit och handlat lite och lämnat tillbaka cdrom skiva och dvd på biblioteket samt lånat några nya.

                    

Så just nu sitter barnen och tittar på film och jag håller kaffepaus. Ja jag vet jag dricker mycket kaffe ;)
Nu ska jag ta itu med lite hushållssysslor. Det är en timme tills R kommer hem och jag skulle gärna vilja få lite ordning tills dess ( jag har varit lite dålig på det på sista tiden, men det är ju sååååå trååååkigt.) Men nu ger jag järnet 1 timme!
Vi hörs sen! Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0