obehaglig dröm

Vaknade med ett ryck imorse och en malande oroskänsla i kroppen. Hade haft en läskig dröm. Jag antar att det handlar om mötet igår. Jag som hade intalat mig själv att inte oroa mig och så tar sig oron in i min kropp via drömmen. Jaja jag är glad att det bara var en dröm iallafall, men ibland känns det bara så verkligt. Ibland kan man liksom gå runt med drömmen och känslan hela dagen.

Idag är det riktigt grått ute, inte en endaste liten solstråle i sikte. Sånna här dagar börjar jag längta efer advent och julen. Jag längtar efter att få plocka fram stjärnor och ljusstakar. Dricka glögg och äta pepparkakor, mums! =) Men snart är vi där! =)

pepparkakor
För ca 2 månader sedan blev vår hund sjuk och dog och det är så tomt och trist. Alla i familjen är överens om att vi vill ha ny hund igen. Vi håller på att leta lämpliga raser men vi väntar nog till att skaffa vår nye familjemedlem till våren då det är bättre väder och lättare att få valpen rumsren....eller ja vi får se, det blir inte innan jul iallafall.
Jag hoppas verkligen bara att jag tål hund, på senaste tid har det kliat i näsan och jag har nyssit som en galning främst på morgonen. Jag gissar själv på kvalsterallergi. Nästa vecka ska jag iallafall iväg och ta blodprov och kolla upp det. Vad gör jag om jag är allergisk mot hund? Jag vill inte vara utan :(
Sitter iallafall och läser mycket om hundar och olika raser .



Nu är det snart dax att bege sig till jobbet. Jobbar till 22.00 ikväll. Vi hörs! Jag kanske bloggar från jobbet! Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0