Live från jobbet ;)

Sitter på jobbet, har precis ätit lunch och har några minuter över......
Kan berätta för er att jag känner mig piggare nu.:-) Jag är hopplös på morgonen, ligger och snoozar säkert 3-4 ggr innan jag tillslut lyckas ta mig upp. Det roliga är att R tycker att detta är så roligt och han ska alltid retas lite som imorse när vi mötes i badrummet och han lite klämkäckt  och retfullt slänger ur sig - "Godmorgon älskling, härlig morgon eller hur!?"
GAH, just i denna stund blir jag så irriterad, men efter några timmar kan jag ju bara le och skratta åt mig själv ;-)
Så löjlig jag är......


Om 2 timmar slutar jag och då ska jag åka till mamma och hämta barnen. Jag längtar efter dem. Så lyckligt lottade jag och R är som har fått 2 så fina barn. <3 <3 Älskar er!
 I eftermiddag blir det annars ganska lugnt tror jag, har iallafall inte planerat något särskilt. Jag ska ju som sagt jobba i natt igen. Har jobbat 4 nätter sedan ledig en och ska sen jobba 3. Får skylla mig själv, har tagit på mig lite för mycket (som vanligt). Nätterna i helgen var extra.

Det här med bloggande är beroendeframkallande. Har ju bloggat tidigare eller rättare sagt vår hund Enzo har bloggat. Enzo fick tyvärr somna in för ca 2 månader sedan, men den gamla bloggen finns att läsa här >>>
http://enzohund.bloggagratis.se/
Jag återkommer ikväll Ha det bäst tills dess! KRAM/ J


Vår fina Enzo

Kommentarer
Postat av: Filippa & Irra

Hejsan!



Kul att du har börjat blogga igen!!! :)



Såna komentarer är det dödsstraff på om dom uttalas på morgonen!! ;) haha



Vi får snart ses igen o gå med mina vildar!

Vi saknar dig!!!! :)



Många Kramar från oss!!

2008-10-30 @ 17:06:42
URL: http://denvilda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0