Hungrig

Godkväll! 
Är på jobbet just nu. Ska lägga mig snart. Ja du läste rätt! ;) Har nämligen sovande jour och då finns det möjligheter att sova =).
Mitt "problem" just nu är att jag är sååå hungrig. Och jag har inget med mig att äta. Började ju jobba kl 21.30 och efter det ska man ju klara sig utan mat. Men nej, tydligen inte.......blir inte lätt att sova. Haha, det låter ju riktigt dumt egentligen, -"jag kan inte sova på mitt jobb för jag är hungrig" hm..... ;) 

Lillan och jag har varit lediga i förmiddags. Storasyster E har varit i skolan och R har jobbat. Jag och T har haft en riktig mysdag. Vi var uppe och fixade frukost till storasyster och skickade henne till skolan, sedan kröp  vi ner i sängen och låg och pratade och myste en liten stund. Sedan gick vi upp och åt frukost och tittade en stund på Barnkanalen. Det är så mysigt att få vara ensam med ett utav barnen ibland.

Efter frukost gick vi ut en stund i trädgården. Vi plockade fram cyklarna och bestämde oss för att cykla till konsum och handla. Men först gick vi in på biblioteket och lånade Karlssson på taket på cd-rom + Dvdn Kalle och choklad fabriken. Den har båda flickorna sett flera gånger redan, men de tycker att den är så bra. (Det gör faktiskt jag oxå).

                


Efter lite lunch och matshopping hämtade vi upp E på skolan. Vi fikade lite och tittade på filmen och mitt i allt kom R hem. Han hade slutat lite tidigare så han kunde oxå vara med . =)

Sedan har det varit lite tvätt och dammsugning, läxläsning, köra och lämna och hämta E på kör. Mat igen, lite lek, Bonde söker fru och sedan bussen till jobbet. Alltså en lugn och stillsam mysdag. =)

Och nu är jag då här på jobbet. Hungrig igen.

Imorgon planerar jag förrutom att jobba, att ta en tur in till stan. Sov gott! KRAM/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0