Hemmakväll.....

Då är man hemkommen från mötet. Som vanligt en massa diskussioner. Tyvärr tråkiga sådanna, som innebär endel förändringar på jobbet. =(
Men idag får man väl nästan vara glad att man har ett jobb med alla varsel och uppsägningar som är nu, eller? Tycker att det står bara en massa tråkigheter i tidningarna om änn det ena änn det andra företaget som lägger ner eller säger upp folk.
Så illa är det iallafall inte för min del.
Jag försöker nu för tiden att ta en dag i taget, det är så ofta man går och oroar sig för saker som sedan inte var så farliga när det väl kom till kritan. Vi får hoppas att det är så nu oxå.

Nu ligger kvällsmaten i magen och jäser, disken är undanplockad, har hjälpt E med läxan, lilltjejen är nattad kaffet är påsatt och för mig väntar en lugn hemmakväll.R (mannen) ska plugga, som vanligt. Jag förstår inte hur han orkar! Jobbar heltid och läser 50% rättspsykologi på distans på högskolan.Själv är jag trött och orkar inte änns ta tag i tvätten som jag egentligen borde göra. Jag får ta det imorgonbitti istället för då börjar jag inte jobba förränn lite senare.

Nu ska jag surfa vidare, Vi syns imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0