Mamma Mia

Åkte till mamma och hämtade två glada tjejer =-) De hade haft det bra hos mormor.
Mamma undrade om vi ville stanna och äta, R skulle ändå jobba över ikväll och inget går upp mot mammas mat.Det blev Pannbiff! MUMS! Hur jag änn försöker göra biffarna så får jag aldrig dem till att smaka lika gott som mammas gör. Även om det är samma recept som mamma har, lustigt det där.

E lånade mamma Mia skivan av mormor, så den gick på full volym på vägen hem. :-)  Sedan har flickorna och jag dansat loss hemma i vardagsrummet...... ;) Vi är lika tokiga allihopa och vi får våra ryck då och då. ;) Men det bjuder vi på!
Nu är det Bollibompa paus. Och jag håller kaffepaus.

Appropå Mamma Mia, är det någon som vet när den kommer ut på DVD? Den skall köpas ASAP. Jag sitter och funderar på om jag och E kanske skulle försöka få biljetter till musikalen i Malmö, eftersom E är så frälst (Jag gör det för hennes skull, jag är ju inte själv så förtjust inte alls ;) ;)   *ironisk*     )

Någon som vill hänga med?

Om några timmar kallar jobbet.......igen ZZZZZZZZ

 Ps Det finns godis kvar från bion igår, hur ska jag lyckas hålla mig ifrån påsen? Tror ni att det hjälper om jag skaffar en sånn här?  Ds ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0