Ni får inte bli rädda......

Förresten, jag glömde säga att ni inte ska bli rädda om bloggen plötsligt lyser illgrön eller att det som nu är lite lustiga färgkombinationer, det är bara jag som testar och försöker lära mig lite. Och när man inte är riktigt haj på detta så kan det gå lite hursomhelst ;) Men kul är det iallafall att mixtra och försöka lära sig saker. =)

Ofta händer det nog ganska sent på kvällarna, då jag är på jobbet och har lite dötid .....alltså ibland är det ju ganska lugnt när man jobbar natt, med andra ord är det ok att jag sitter vid datorn.(så ni inte tror jag skolkar från mitt jobb ;)   )




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker att du har fått till det ganska bra ändå! Kram Stina

2008-10-29 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0