Min nya blogg

Jaha, då har jag skaffat blogg. Välkommen hit! Här kommer jag att skriva om lite av varje. Dvs vad som händer i mitt liv. Självklart skulle jag vilja ha en sån där tjusig personlig blogg. Men det får nog komma lite efterhand. Jag måste försöka lära mig det här först. ;)

Jag har jobbat inatt och snart ska jag iväg på möte. Har precis druckit en kopp kaffe och ätit några mackor. Jag älskar den tiden på morgonen när man kommer hem från jobbet och man har huset för sig själv. Man sätter på lite kaffe och äter lite frukost i lugn och ro. Sätter sig vid datorn eller läser tidningen. Det är vardagslyx för mig. ;)

Nu ska jag gå och duscha och byta om för att sedan ta bilen och köra iväg på möte. Men vi hörs ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0