Ge mig en säng NU!!!!

Godmorgon!
Detta kan inte vara sant. När klockan ringde tidigare var jag helt övertygad om att det var ett stort skämt. Eller iallafall att klockan måste gå fel eller något......
Morgontröttt har jag alltid varit men detta var/ är något utöver det vanliga. Ändå kunde vi sova längre eftersom vi inte hade några barn hemma denna morgon. R cyklade glatt iväg för ca 1/2 timme sedan. Ja, han klagar aldrig på morgonen. Jag antar att jag har svårare för att komma upp eftersom jag arbetar så oregelbundna tider. Det sorgliga är att jag ska jobba inatt oxå. Först 8- 15.15 och sedan börjar jag jobba 21.30 igen. Kan vi spola fram det här dygnet?

UPS! Måste skynda mig nu! Vi hörs! KRAM / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0