Barnvakt



Har varit en trött förmiddag idag. Men efter att jag sovit och duschat piggnade jag till. Vi hade egentligen bestämt oss för att åka till stan och fixa några ärenden på eftermiddagen/kvällen, bla inhandla lite saker till Es Halloweenfest, som hon ska ha nästa Fredag. Men på väg hem från dagis ringde min bästa vännina och undrade om vi ville vara barnvakt åt deras 9 månader gamla dotter Izabelle. Klart att vi inte kunde säga nej till det. ;)

Så vi blev hemma istället och åt lasagne och var barnvakter. E och T tyckte att det var jättemysigt. Och det tyckte jag  och R oxå, men samtidigt är det ganska skönt att bara låna och lämna tillbaka när det blir jobbigt ;) Jag inser att det nog är betydligt svårare att ha 3 barn änn 2. Man har ju liksom bara 2 armar. ;) Men lilla Isabelle var så go och glad att vi gärna är barnvakter igen.

Kramizzar/J                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0