Spindeljakt

ZZZZZZZ.........ja det var väl ungefär vad som hände strax efter att jag satt mig i soffan igårkväll.;) Halloweenfesten gick som sagt bra, jag hoppas och tror att barnen hade en rolig kväll:-)
Det var bus från början tillslut. Mat, fika, lekar, musik, dans. spökeri och allt som hör till Halloween:-). Jag kan berätta att jag har hittat spindlar och nät lite överallt i vårt hus under dagen ;). R hade varit duktig och pyntat med ballonger, spindlar och nät men hade visst inte varit riktigt lika duktig på att plocka ner överallt......nu hoppas jag att vi har hittat alla......;)

Idag har det varit en riktigt trött dag, vi har inte gjort allt för mycket. Har  fixat lite här hemma och varit och handlat på Maxi. E har sin kompis Ellen här som ska övernatta hos oss. Nu ikväll har vi ätit Tacos och vi har tittat på Highschool musical och mumsat popcorn. T som är riktigt kvällstrött har sovit ett tag, men de stora är fortfarande igång:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0