DENNA JULEN BLIR ANNORLUNDA ;-)

Två veckor till, sedan är det 1:a advent!!! Med andra ord är det snart dags att plocka ner stora lådan från vinden där vi har allt advents- julpynt. Jag längtar! Jag är en sånn som älskar julen. Det är så mysigt och den här julen ska vi vara hemma hos oss och då är det extra roligt att pynta :-).

Jag och R satt precis och pratade lite om  vad vi ska ge barnen i julklapp. Det är alltid lika svårt och för att inte tala om föräldrarna, som redan har allt de vill ha. Vad ska man köpa till dem och alla andra!? Någon som har lite förslag? Måste ta tag i det där med julklapparna så att man slipper stressa med det i sista minuten. Hahaha likadant varje år.

Idag var vi och klippte oss och vår frisör upplyste oss om att det var bäst att vi bokade ny klipptid redan nu för att fösäkra oss om att få tid innan jul. Det blev ny klipptid på morgonen lillejulafton. R tyckte att det var ett dumt datum då han redan nu kan se framför sig hur vi springer och jäktar för att hinna med allt. Alltså tror han inte att det blir annorlunda detta året *fniss*.  Men jag är som vanligt optimistisk och tror att denna julen kommer att bli annorlunda, denna julen kommer allt vara färdigt mycket tidigare :-).

Visst är julen härlig! Titta bara på detta underbara klipp. Brukar er jul vara så här? *fniss* ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0