Tandläkare, bowling och grillning

Denna dag startade med ett utvecklingssamtal på dagis och därefter ett tandläkarbesök för min del. Att gå till tandläkaren har jag aldrig tyckt varit något bekymmer, tills för något år sedan då jag fick en ny tandläkare. Hon är så barsk och hårdhänt. Men idag hade jag tur för det var en vikarie. Inga hål, lyckligt lottad är jag som aldrig haft något hål:-).

Barnen blev lite sugna på bowling då de hörde att jag hade bowlat häromdagen så vi åkte och bowlade tillsammans i eftermiddags. Idag var det R som tog hem priset.

Fick ett sms i middags utav Pernilla som undrade om vi ville följa med till deras grillkåta och grilla korv.
Det tyckte vi lät mycket trevligt så vi hängde på:-). Verkligen mysigt och avkopplande att sitta och titta på elden som sprakar. Barnen berättade egna påhittade Bellmann -historier och var på spindeljakt utanför stugan. Behöver jag nämna att  flickorna somnade gott i baksätet påväg hem..... :-)

I korta drag är det så min dag har sett ut idag.


KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0