Stolta föräldrar och Filppa & hundarna

Så skönt, inatt är jag ledig! Jag ska få sova i min egen säng bredvid min man!

Idag har jag varit hemma hos Filippa och hundarna dvs Irra och Laban. Det var så kul att träffa dem igen, för det var ganska länge sedan nu. Irra och Laban blev så glada och enligt Filppa visade Irra tydligt att hon kände igen mig:-).

Vi tog en långpromenad längs stranden med hundarna och snackade "skit". Sedan blev det fika och mera "skitsnack":-)

Det har blivit en riktig fikadag idag, för när jag skulle hämta E på skolan så var det drop in med fika.....men som ni vet fikar jag ju gärna....;-) Sedan var det bara till att köra hem och "slänga i oss" lite varma mackor innan det var dax att bege sig till E's kör. När vi skulle lämna henne frågade körledaren om inte T ville börja där. Egentligen är hon för liten men hon fick börja ändå, gissa vem som sken som en sol !:-). Och gissa vilka föräldrar som kommer sitta STOLTA i kyrkan och titta på luciafirandet!!!

På återseende!



Irra



Laban  





(Hoppas det är ok att jag lånade bilder av dig Filippa, mina blev konstiga)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Klart det är ok! :)



Det är alltid lika kul att träffa dig!! Hoppas att ni hittar 'rätt' hund snart så vi kan börja gå lite rundor igen o ses oftare! :)



Kramar från oss!

2008-11-20 @ 11:42:40
URL: http://denvilda.bloggagraits.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0