Trevligt besök

Riktigt grått och trist väder idag oxå. Har varit ledig, vilket känns skönt men tyvärr går lediga dagar alldeles för fort ;-). Trött blir man av vädret och man har inte någon större lust att bege sig ut. Så det har, som T brukar säga varit en- "gosedag". Vilket ungefär betyder att vi har varit hemma och haft det mysigt:-).

I eftermiddags kom Pernilla, Ellen och Erik hit och fikade. Det var mycket trevligt att sitta och prata över en kopp kaffe :-). Jag kommer på mig själv så här i skrivande stund att det är värst vad jag fikar mycket och ofta *fniss*. Men det är ju så gott och trevligt :-).

Imorgon jobbar jag 8-15 sedan hem och hämta barnen och sedan ska vi bowla och äta middag med jobbet vid 17.30. Sedan ska jag minnsann börja jobba kl 21.30 igen!!! Det blir till att åka direkt från bowlingen till jobbet. Med andra ord kommer det att bli en lång dag. Men förhoppningsvis trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0