Fredag, Lördag, Söndag & Måndag.......

Oj, vad tiden rinner iväg........
Jag har ju inte uppdaterat bloggen på länge! Jag skyller på jobb och en massa annat som kommit emellan. Så låt mig tänka efter vad jag egentligen har gjort.

FREDAG

Möte med jobbet 9-12.
R var pappaledig och hemma med T, de hade fixat lunch när jag kom hem :-). Kl 14.00 hade jag och äldsta dottern E bestämt att vi skulle träffa Lotta med dotter och fika på Sandhem. Vid 13.00 knackade det  på dörren och vi fick oväntat besök utav våra vänner Angelica och Dan och deras dotter :-). Trevligt, trevligt! Snabbt på med kaffe till vårt besök och tina lite muffins som vi som tur var hade i frysen=). Jag och E fick tråkigt nog lämna våra vänner efter en kort stund eftersom vi hade fika inplanerat på annat ställe.
Mysig fredagsfika på Sandhem. Kvällen spenderades sedan hemma med god mat , lite vin och mys framför Idol.:-)

LÖRDAG

Jobbade hela dagen. Handlade lite efter jobbet.
På kvällen gjorde Jag och R Västerbottenpaj. MUMS!
Även denna kväll tillbringade vi hemma i lugn och ro. Det är skönast så när man jobbat hela dagen, man orkar inte så mycket mer. Tittade för första gången på stjärnor på is. Det har inte blivit av tidigare.

SÖNDAG

Farsdag. Vaknade med att barnen kom in och sjöng för Pappa R och gav present och teckningar :-). 
Sedan blev det ett besök hos min mamma och pappa.  Resten av Söndagen spenderade jag på jobbet.


MÅNDAG

Vilket väder!
Skulle lämna T på dagis vid middagstid eftersom jag skulle jobba kvällen. Jag kan berätta att vi var allt annat änn torra när vi kom fram. Det var bara till att börja med att byta Ts kläder när vi kom fram. Ja, vi var så dumma att vi gick, för det duggade bara lite när vi skulle gå men när vi kommit halvvägs öppnade sig himlen och det började storma! Paraply hade vi ju, men de vände sig utav blåsten:-(.  Det blåste så att jag trodde att T skulle flyga iväg. Jag fick hålla henne hårt i handen. Tur att det inte är så långt till dagis men det tog ändå evigheter att gå den lilla sträckan.
Jag fick hem och byta kläder innan jag körde till jobbet. Ja fy vilket väder! ;-)



Ja det var i korta drag vad som hänt de senaste dagarna (mest jobb).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0