Utmanad igen.....

 OJ! Såg på Filippas blogg att hon utmanat mig och ville att jag skulle göra detta! Så okej jag försöker.......:-)

UTMANA 3 AV DINA VÄNNER


10 Saker som du tycker om

- Familjen

- Mina vänner

- Släkten

- Hundar

- god mat

- Ett gott rött vin

- Ödmjuka människor

- Pengar *skäms*

- fika

- naturen skogen, havet osv....




9 Drömmar

- Att  familj och vänner får vara friska (alla egentligen)

- Att få en hund

- Att få jobba som veterinär

- Evig kärlek

- Resa

- Vinna pengar

- Ha min familj kvar tills jag dör 

- Ett stort vackert hus nere vid havet


8 Yrken som jag inte tänker utöva

- sophämtare

-gatusopare
- latrintömmare
-Tandläkare
-Bilmekaniker (*haha* nog ingen som skulle vilja ha mig som det heller)
-Rörmokare
-Elektriker
-Begravningsentreprenör


7 Saker som får dig att må dåligt

- Orättvisa

- Oärlighet/ lögner

- Djurplågeri

- Om någon gör dem jag älskar illa.

- Om jag råkar såra någon

- oro

- Att se människor och djur fara illa.


6 Saker du vill äga

- Ett lyxigt o fint hus 

- En garderob full med snygga kläder

- En egen veterinärpraktik (om jag var veterinär)

- Ett fett bankkonto

- En häst ( om någon annan mockar, utfodrar osv )

- En hund



5 Städer jag kan tänka mig att bo i

- Göteborg

- Karlskrona

- Kristianstad

- *PASS*

- *PASS*


4 Saker som du är nöjd med dig själv

- Att jag är frisk

- Positiv & glad för det mesta

- Att jag har fött två fina barn!!

- Hjälpsam



3 Människor du saknar i din vardag

- Närvarande svärmor/ Farmor

- Närvarande svärfar/ Farfar

- Önskar att mina far och morföräldrar var i livet


2 Mardrömmar

- Se någon i min familj gå bort eller lida

- Att ingen kommer på min begravning


1 Idol

-Oj,  *PASS*

Jag utmanar alla som vill .........
Kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0