Ledig idag

Jag har varit ledig idag. Det har varit såååå skönt! Hjälpte E så att hon kom i väg till skolan, sedan kröp jag faktiskt ner i den goa sängen igen ;-). T som vet hur morgontrött mamma är protesterade inte utan satte sig framför tvn en stund :-).

Sedan blev det bad hemma i badkaret. Bubbligt och avkopplande:-). Morgonen-förmiddagen bara rusade iväg. Jag var på utvecklingsamtal på skolan och sedan var det meningen att vi skulle spenderat eftermiddagen hemma hos Jessica och hennes barn. Tyvärr blev det inställt för Hampus, hennes son hade blivit sjuk.:-(. Synd, för det var länge sedan vi träffades. Istället åkte vi och köpte farsdags presenter. En till min pappa och en till pappa R. :-) Tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte. Kanske någon som läser ;-). Kom även på att vi var en dag sena med att lämna dvdfilmen + 2 cdromskivor vi lånat på bibblan. Notan slutade på 30kr =(. 20kr för dvdn och 5kr/st för cdrom/ dag!!!!

Nu sitter jag och slötittar på tv med datorn i knäet. Dricker julmust och äter clementin. Årets första julmust. Eller nej föresten, den drack jag nog efter nyår ;-). Mums. Synd bara att jag redan ätit upp alla pepparkakor. Kollade om det fanns skumtomtar på konsum, men det gjorde det inte :-(Synd för det hade varit gott till julmusten!
Idag kom de med den stora advents/julgranen, som de brukar ha på ängen utanför vårt hus är inte det ovanligt tidigt?



Imorgon har jag möte mellan 9-12, men sedan är jag ledig (jobbar dock i helgen). Imorgon eftermiddag har jag och E planerat fika med några vänner. R är ju som sagt pappaledig, så han och T skulle nog hitta på något.

Vad ska ni göra i helgen? Jag skulle gärna vilja gå på valputställningen i Malmö, men jag får se om vi hinner och om jag får med mig R ;-).

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej Josefine! Tack för kommentaren! Blev så imponerad utav att du bara är 30 år men redan har två barn! Trevligt att du valde att börja blogga igen =)

2008-11-07 @ 11:27:14
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Lissan igen

Jo, jag glömde en sak! På www.designadinblogg.se kan du lära dig lite om att pyssla med bloggen, då jag läste att du var sugen! Killen där är jätteduktig och delar gärna med sig av tips i form av massa olika inlägg! Lycka Till!

2008-11-07 @ 11:28:59
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: lova

mm har själv suttit och smakat clementiner och druckit julmust..

2008-11-08 @ 00:42:19
URL: http://nolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0