ILANDSPROBLEM

I förmiddags flydde jag hem till mina föräldrar eftersom vi hade hantverkare här hemma. Jag är ledig imorgon och nu sitter jag här och funderar på vad jag och barnen ska göra då. E har studiedag så båda barnen är hemma. Hantverkaren kommer kl 7.30. Shit! Jag måste ställa klockan och gå upp tidigt fast vi är lediga :-O. Jag gillar inte att ha hantverkare springandes i huset. Näää, inte änns om de är snygga;-). Så vart ska vi fly imorgon? Alla jobbar ju såhär mitt i veckan. Jag Jobbar Torsdagkväll och förmiddagen är redan inbokad......men imorgon? Får kanske lyxa till det och käka frukost på caffee' ;-). Hahaha, R tycker att jag är löjlig och att jag kan vara hemma.....men jag har verkligen svårt för det, vet liksom inte vart jag ska ta vägen.
 Vilket Ilandsproblem! Det löser sig nog, vi kommer nog på något......:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0