BRA BYTESAFFÄR

Hej på er! =)

T var nog bara väldigt trött igårkväll. Hon har varit som vanligt idag
pigg och kry:-).

Idag har jag haft besök utav Angelica och Izabelle:-). De har varit här nästan hela dagen. Jättemysigt! Eftersom jag har jobbat natt så har E och T varit på dagis/fritids. Hahaha, jag måste berätta om min och Angelicas bytesaffär

Angelica- " Izabelle har bajsat.....*suck*"
Josefine- " Om du kör och hämtar barnen på dagis och fritids nu, så kan jag byta hennes bajsblöja....."
Angelica- "It's a deal"      *handskakning*


Angelica kör glatt iväg och vad upptäcks? Falskt alarm, det var bara luft.......Hahahaha, förlåt gumman ;-) Skyldig dig ett blöjbyte nu;-).

Appropå Angelica så har jag nu offentliggjort bloggen för henne. Har faktiskt inte berättat för så många att jag bloggar. Är lite rädd för att mina vänner ska hålla sig så uppdaterade att de slutar ringa..........
LOVA MIG ATT NI INTE GÖR DET!
Jag försökte få Angelica till att börja blogga......men jag vet inte om jag lyckades;-)?

(Har du hittat hit Angelica, eller glömde du adressen?)


KRAM







Kommentarer
Postat av: Angelica

Jorå... visst hittade jag hit efter ett par försök ska tilläggas...Ser att du redan hunnit uppdatera bloggen...

Det va en dålig bytesaffär insåg jag ganska snabbt... men det va ganska mysigt att få testa hämta dina barn istället som omväxling...och där va ju ingen bajsblöja som väntade på mig, så jag slapp ju byta hur som helst ...;-)



Fick ju byta bajsblöja ändå... dottern väntade ett par timmar innan hon levererade...usch & pi...på så sätt längtar jag tills hon e blöjfri... Nog om bajsblöjor...blääää....



KRAM



P.s f****n nu sitter man i "träsket" igen... ytterligare en blogg att läsa... ;-) Hade ju lovat mig själv att dra ner på "datatiden"... vi får väl se...

Dyr almanacka, men helt klart den coolaste , hälsa R det... Säg att Danne ska få en, men det får R såklart inte berätta ... hmmm... Danne hade nog blivit lika chockad , tur att han inte ska betala iaf... ;-)

2008-11-18 @ 21:20:11
Postat av: Josefine

Hej gumman och VÄLKOMMEN HIT när ska du börja blogga då?;-) KRAM

2008-11-18 @ 22:32:25
URL: http://jossabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0