OROLIG NATT

Godmorgon! Sitter här och försöker få i mig lite frukost. Vilket jag inte är särskilt sugen på så här tidigt. Men jag måste försöka få i mig lite iallafall för att orka med dagen. Jag har inte sovit något vidare inatt, vi har varit 3st som har trängts i sängen. Det är jag mycket ovan vid, men jag får enbart skylla mig själv. Det började med att T vaknade och skulle gå upp och kissa samtidigt som jag skulle lägga mig. Jag fick ett infall och frågade om hon ville krypa ner mellan mamma och pappa och sova och ja det ville hon såklart. Det var ganska så trångt i sängen, men mysigt att höra de små andetagen. Det slutade iallafall med att jag vandrade över och sov de två sista timmarna ihennes säng. Hoppas att jag inte har gjort något dumt och skapat en ny vana. Ja blev bara så sugen på att få ha den varma lilla kroppen bredvid mig:-).

Igårkväll var Pernilla här hemma och vi satt och fixade lite med våra bloggar:-). Ja det såg nog ganska kul och (nördigt) ut haha, men trevligt med lite sällskap. Så som ni ser är min blogg under uppbyggnad där är mycket kvar att fixa, men en början iallafall.

Nu måste jag skynda mig här, jag får se om jag hinner skriva mer idag. Jag har en lååååång dag framför mig.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för igår x2, d.v.s. både för fikan på em och fikan på kvällen :-)

Även om vi såg helt nördiga ut så tyckte jag det var jättetrevligt! Tycker vi ska göa om det lite då och då.



Kram Pernilla

2008-11-12 @ 13:57:36
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack själv! :-)

Ha,ha, Ja visst var det kul. Det får vi ABSOLUT göra fler gånger!:-)

2008-11-12 @ 15:31:55
URL: http://jossanbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0