JULTALLRIK!!! :-O

Godkväll! :-)

Sätter mig här och tar det lugnt medans jag väntar på att kvällsmaten ska bli färdig. Jag håller på att koka risgrynsgröt och saftsås. Blev så sugen! :-)

Denna helg har värsta jullängtan flugit på mig. Varje år brukar jag köpa tidningen Amelia Jul och detta år är inget undantag. Den ligger redan här hemma :-).
Ni kanske tycker att jag tjatar mycket allaredan om julen, men ni kommer att få läsa mycket om det framöver ;-). Här finns faktiskt en flaska glögg kvar från förra året och den tror jag att vi ska korka upp ikväll;-).
Japp, jag är en Julälskare och vi har våra traditioner precis som jag antar att de flesta familjer har. Förra året kom en nyhet i butikerna och jag minns att jag bara gapade. 
Findus kom ut med en ny färdigrätt JULTALLRIK!  Kan det ha blivit någon hitt? Ja det återstår ju att se om de kommer att finnas i butiken i år. En sak är iallafall säker, den kommer inte att finnas i vårat hem;-).
 Förlåt Findus!

Nu ringer äggaklockan att gröten är klar. Dags att äta! På återseende!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0