Bowling och graviditet

Då var det äntligen Torsdagkväll. Så härligt! Nu är jag och R lediga tills på Måndag. Gött! :-)

Bowlingkvällen igår var mycket trevlig :-)Det gick riktigt bra för mig, måste jag erkänna ;-). Hahaha, hade en lite äldre kollega i mitt lag som blev som självaste speldjävulen hon hade noga koll på poängen och i slutet när det upplystes om att det bara var ett par minuter kvar av spelet blev hon mycket orolig och nästan sur om hon inte skulle hinna få sina sista poäng. Vi andra spelade för att det var skoj men hon tog det verkligen på blodigt allvar. Det bjöds på taccobuffee och dricka, alkoholfri för min del eftersom jag skulle jobba natten.



För en stund sedan ringde läkaren från vårdcentralen. Mina allergiprover var negativa, vilket betyder att jag inte har några allergier. YEEEESSS! :-) Nu kan vi skaffa hund!!! :-)
Frågan är bara varför jag nyser som en galning? Jag skulle iallafall prova något slags nässpray med kortison och om inte det hjälpte så skulle hon skicka remiss till öron näsa hals.
Läkaren frågade iallafall om jag var gravid? Då kunde man få nästäppa och nysningar. Eeehhe....nej... det är jag inte, ni kan vara lugna!.....tror jag :-O . Men jag har ju nysit länge och jag är ju ingen elefant som är gravid i typ 2år! ;-)
Dessutom "brukar" jag ha andra ganska tydliga symtom. Så glöm den tanken, även om jag vet hur gärna mormor och morfar vill........  ;-)

Nu ska jag fira att allergiproverna var negativa! Det firar jag med julmust och pepparkakor!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till det POSITIVA allergiresultatet! Kan förstå att det känns skönt :-)



Gravid? Vi ställer upp som barnvakter när som helst! :-)



Kram

2008-11-13 @ 20:30:28
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hihi, nej ingen graviditet!!!! Men nu blir det vovve! :-)

2008-11-13 @ 20:39:23
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Filippa

Är du säker på att du inte är en elefant o gravid i 2 år??!! Du kanske har missat något när du har tittat i spegeln....?! hahahahaha



Jag lägger ALLDELES för lite tid på lilla loppan nu för tiden.... skäms lite Men hon går förvånansvärt bra ändå! :)

Vi får ta en tur i skogen någon dag!



Vi saknar dig!! :)



Kramar!!

2008-11-13 @ 22:41:58
URL: http://denvilda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0