Hemma hos mina föräldrar

Blev tyvärr ingen uppdatering igår, jag skyller på att jag hade för mycket annat att göra. ;-)

Nu sitter jag och T hemma hos mina föräldrar och har precis ätit lite frukost. Snart ska T bada och jag ska ta en dusch. Vi har flytt fältet eftersom vi har hantverkare där hemma. Ja nu ska värmepumpen bytas, vi lyckades tidigarelägga det. Skönt!

Egentligen är jag ledig idag men jag måste in och jobba en stund iallafall. Jag ska på workshop så det blir ju inte riktigt som vanligt men det känns ändå lite tist när man egentligen skulle varit ledig. Så himla dum tid 13.00-16.30.

Just nu sitter T här och tittar på pippi på video. Vi har tagit hit alla våra gamla videofilmer eftersom vi inte har någon video längre. Det blir lite nykommet att få se de gamla filmerna här eftersom det var länge sedan hon såg dem:-).

Jag återkommer senare! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0