Aj,aj,aj stackars mig...... ;(

Barnens höstlov är slut och imorgon är det skol och dagisdags igen. Det har varit ett lugnt och mysigt höstlov. Jag däremot bär på en trötthetskänsla hela tiden. Vet inte om det beror på lite för många nätter på jobbet den senaste tiden.
Jag ska försöka att gå och lägga mig i tid ikväll eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgonbitti.

Idag har vi försökt att få undan lite här hemma.Har bla tvättat några maskiner med tvätt och dammsugit. R har fixat lite med bilen och bytt över till vinterdäck. Nu har han och T kört till kontoret för att hämta hem cykeln. han hittade en reservnyckel. Nu gäller det bara att hålla hårt i den. :-)

Vi har precis fikat lite och spelat barngeni med barnen. Det är kul att barnen börjar bli stora och man kan hitta på lite saker och spela spel som är roliga även för oss vuxna.

Jag hade tänkt att försöka komma iväg idag ,ev besökt några vänner, men jag blir hemma istället. Detta låter så löjligt men när jag skulle bädda tidigare idag slog jag i mitt knä och det gör så fruktansvärt ont i det. Har svårt för att böja på benet, det drar upp i höftbenet. Måste kommit åt någon nerv eller något? Ja, stackars mig ;)..............
Näää, men det gjorde f****** ont. Har iallafall tagit en voltaren och har parkerat mig i soffan, jag tänkte kolla på reprisen av Bonde söker fru, eftersom jag missade det i Onsdags.



Vi hörs kanske lite senare, tänker unna mig en riktig slappesöndag nu..........

Kommentarer
Postat av: Tessan

Man behöver slappedagar också. Du har ju jobbat mycket inte konstigt att du är trött. Hoppas att ditt knä snart är bra. Sånt gör ont. Kram

2008-11-02 @ 18:30:36
Postat av: Filippa

Hejsan!



Hittar ni inte någon hund? Om du skulle vara extremt sugen har jag en "över" här ibland.. ;)Speciellt igår när hon hade ätit sönder min vägg, IGEN!!! morr



Vi skanar dig jättemkt!! Klart du ska komma hit o gå med oss på stranden! :)



Många tusen kramar från oss! :)

2008-11-06 @ 17:24:25
URL: http://denvilda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0