Att göra idag

* Ta emot hantverkarna.  inställt, de kommer imorgon istället.

* Köra till mamma och pappa och duscha och äta. Fick bli en "katta tvätt" med vatten jag värmt på spisen. ;-)

* Köra och köpa en blomma till vår granne som mist sin fru efter en tids sjukdom. :(

* Laga middag åt mig och T. (spaghetti & Köttfärssås önskade hon)

* Lämna T på dagis.

* Ta bussen till jobbet och sedan jobba både kvällen och natten. (Natten är extra för en kollega som behövde  

vara ledig).


Ser att det är många som har börjat adventspynta och det vill jag oxå göra, men det får vänta tills vi är färdiga här hemma. Förhoppningsvis kan jag fixa det på Lördag :-). Nu kommer jag att jobba ganska intensivt fram till jul men sedan blir det jullov och det ska bli så skönt.:-) (Men vänner jag hinner alltid en fika , så hör av er.....;-)

Jag skriver kanske mer ikväll. Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0