-"Ta inte mitt kaffe!!!!"

Ja, så lät det precis här hemma ;-)

R har slutat dricka kaffe på jobbet, då hans mage gör uppror av automatkaffet. Det betyder att han är MYCKET kaffesugen på kvällen.  Tyvärr måste jag erkänna att även jag är en "kaffeälskare" men skillnaden är att jag dricker MYCKET långsammare. Ikväll gjorde vi slut på de sista kaffebönorna (Måste köpa nya imorgonbitti efter jobbet). Där fanns bönor till ca 3 koppar. När jag fortfarande sitter här och slurkar på mitt kaffe har R  redan druckit 2 koppar  och tittar suktande på min kopp och säger -Ska du ha ditt kaffe?? Hahaha- Jaa, ta inte mitt kaffe! ;-)






Kommentarer
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Vi säljer billigt och 2 kr från varje armband skänker vi till röda korset! Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-19 @ 13:29:45
URL: http://artofjesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0