Är det jul?

Snart är det julafton, det har jag nästan förträngt. ;-) Måste erkänna att mina tankar mest går tilll att det ska bli den 28: e December, då vi ska åka och kolla på valparna. Konstigt att jag länge "ratade" Boxer, nu känns det helrätt. Nu hoppas jag bara att allt kommer att gå bra.

Just nu sitter jag på jobbet. Jag jobbar imorgon oxå, sedan är det "jul-lov" fram till den 8:e Januari. :-)
Imorgon ska vi handla maten och städa och på lillejulafton skall vi göra jansson och grilljera skinkan. Hoppas att julkänslan infinner sig då. Det känns som att jag har glömt något för det känns ovanligt lugnt. Granen är pyntad, julklapparna inslagna......vi var tidiga med att klä granen i år ville njuta lite längre av den. Hoppas bara att den inte slokar för tidigt. Men å andra sidan kanske den åker ut lite tidigare om vi eventuellt ska hämta en liten valp. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0