Lussebullar och julgran

Hej!
Nu är jag här! Ja jag lovade ju att skriva idag. ;-)
Började dagen med sovmorgon, såå skönt. E har sovit hos sin kompis Ellen inatt så det var bara 3 familjemedlemmar vid frukostbordet imorse. Konstigt vad tomt det känns när någon i familjen är borta.

Idag har vi bakat Lussebullar och köpt julgran. Ja REDAN! Så tidigt ute har vi aldrig varit med julgransköpet. Men vi väntar med att sätta in den, känns iallafall skönt att bocka av det på "Att göra listan". Hela familjen var iväg och valde julgran och tänkte väl inte på att det blev ganska så trångt i bilen med matkassar, 2 barn, två vuxna och en stor julgran. Vi skrattade gott där vi stod på Maxis parkering och skulle få plats med allt. Kände oss som löjliga familjen eller som hämtade från någon galen komedi. Slutade iallafall med att vi fullständigt möblerat om i bilen.......;-)

Sedan har vi som sagt bakat lussebullar, imorgon blir det pepparkakor och pepparkakshus. :-)
Nej, jag vet att jag har blivit dålig på att skriva men nu tänker jag vara lite social! Ha en skön Lördagkväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0