Nedräkning till jul- ledigheten

Nu har det snart gått en vecka sedan jag skrev här. Men vart tar tiden vägen? Har jobbat mycket, haft besök och varit så trött, så jag har faktiskt inte orkat uppdatera.:(
Men nu är det helg och nu ska jag försöka hämta lite nya krafter :-).

Som sagt så har dagarna varit fyllda av arbete, besök av vänner, föräldrar och en massa annat. Har varit sååå trött och det känns som att min kropp skriker efter vila. Jag längtar efter långledighet och dagar utan klocka och tider att passa....men snart. Min nedräkning börjar nu :-).

Tänkte att jag bara skulle gå in och säga HEJ. Jag lovar att skriva mer imorgon, för egentligen tycker jag att det är väldigt kul att blogga. Dygnet skulle bara ha lite fler timmar....;-) See you later!

Kram ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0