huvudvärk

Hemkommen från mamma och pappa där vi tillbringade gårdagen samt förmiddagen idag. Kul att träffa brorsan och hans familj. Mer julklappar blev det.....och mer mat blev det....:-).
Men nu är julfirandet slut och här ligger jag helt slutkörd med ett dunkande huvud. Tror inte att det beror på vinet vi drack igår utan det är först idag jag helt slappnar av och då kommer huvudvärken som ett brev på posten.
Jag ligger här och bara "är" och det är sååå skönt. Hela familjen har precis spelat jakten på den försvunna diamanten och fikat lite. MYS ;-).

Nu spelar barnen ett av sina nya playstationspel, R pluggar och här ligger jag och jag tänker fortsätta med det. Hoppas att huvudet är bättre imorgon,för då ska vi åka och träffa valparna.:-) :-)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0